
W związku z tym iż większość komisów samochodowych jak i handlarzy przy domowych w ofercie posiada jedynie samochody sprowadzone chcielibyśmy przedstawić Państwu realia rynku Niemieckiego. W związku z tym iż sami na początku działalności sprowadzaliśmy samochody z Niemiec oraz na bieżąco przeglądamy oferty samochodów w poszukiwaniu aut, mamy nie małe doświadczenie oraz obraz tego jak to wygląda w realiach.
Rynek Niemiecki w latach wejścia Polski do Uni Europejskiej był rajem dla Handlarzy, samochody sprzedawane były w atrakcyjnych cenach, oraz w bardzo dobrym stanie technicznym. Jednak czasy się zmieniły, ogrom samochodów sprowadzanych z zagranicy do wszystkich krajów członkowskich spowodował iż Niemcy podwyższyły ceny towarów jakimi są samochody, a co za tym idzie aby kupić samochód z oryginalnym przebiegiem do 200 tys km, bezwypadkowy oraz w pełni sprawny technicznie, musimy zapłacić o parę tysięcy złotych więcej niż za taki sam samochód w Polsce.
Rodzi się więc pytanie, skąd taka masa samochodów sprowadzonych na Polskich komisach ? A więc Polak potrafi, to zdanie mówi wszystko. Najczęściej kupowane samochody z Niemiec to samochody po drobnych kolizjach bądź samochody po firmowe z wysokimi przebiegami. Nie rzadko spotyka się również samochody bezwypadkowe ale z uszkodzeniem skrzyni biegów bądź silnikiem. Naprawa takich samochodów na Niemieckim rynku jest 4 krotni droższa niż u nas w Polsce, a co za tym idzie sprzedawcom opłaca się wyjechać lawetą po kilka samochodów, przywieźć je do polski, naprawić za mniejsze pieniądze a następnie sprzedać z zyskiem.
Uczciwe oferty z Niemiec – Prawdą jest fakt że nie można wszystkich wrzucać do jednego worka, zdarzają się również uczciwe autokomisy które sprowadzają samochody oryginalne nie uszkodzone w bardzo dobrym stanie technicznym. Warto jednak tutaj zaznaczyć iż zazwyczaj bo w 90% są to samochody droższe od naszych samochodów krajowych.
Poszukując więc samochodu nowszego w przedziale od 20 tys zł w zwyż, warto zabrać ze sobą specjalistę bądź przynajmniej czujnik grubości powłoki lakierniczej i dokładnie sprawdzić samochód na stacji diagnostycznej pod względem mechanicznym jak i sprawdzić autentyczność przebiegu.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |